4 tema. „Scratch“ programavimas. Ciklas „Kartok“

Komanda „kartok“

Ciklas. Komanda „kartok“ Ką vadiname kartojimu? Kartojimas – keletą kartų atliekami veiksmai.

Pvz. Kvadrato piešimo algoritmas.

  1. Komanda „Pieštukas pieš“
  2. “Keisk pieštuko spalvą į raudoną“
  3. „Eik 50“
  4. „Pasuk 90“ laipsnių
  5. „Eik 50“
  6. „Pasuk 90“ laipsnių
  7. „Eik 50“
  8. „Pasuk 90“ laipsnių
  9. „Eik 50“

REZULTATAS: Kvadratas

Visą šį algoritmą galima sutrumpinti panaudojus komandą „kartok“, kuris Scratch programoje atrodytų taip:

UŽDUOTIS.

  1. Pakeisti veikėjo kaukę į „pingviną“.
  2. Nupiešti Scratch programoje trikampį (kraštinės spalva raudona) bei penkiakampį
    (kraštinės spalva žalia) panaudojant „kartok“ komandą. Figūrų dydį pasirinkite proporcingai bei logiškai tarkime: kraštinės ilgis nuo 50 iki 80 taškų (žingsnių).
  3. Įkelti ekrano nuotrauką į „Google“ apklausos formą.